خرید و فروش نایلون خیاری در تهران

نایلون خیاری چیست و چه کاربردی دارد؟

نایلون خیاری با دسته ای ضخیم جهت تحمل وزن سنگین محصولاتی اعم از خیار، بادمجان، کدو، هویج و... به صورت فله ای در میدون میوه و تره بار، طراحی شده است.

نایلون خیاری به دلیل دارا بودن جنسی ضخیم و مقاوم مخصوص میوه فروشی، تره بار جهت نگهداری و جابه جایی میوه ها تولید می شود البته در زمان قدیم این نوع پلاستیک برای بسته بندی خیار مورد استفاده قرار می گرفت اما امروزه برای بسته بندی انواع میوه و صیفی جات کاربرد داد و طبق آن ها این نوع نایلون در ابعاد متنوع عرضه می شود.

مرکز فروش نایلون خیاری در تهران کجا است؟

تهران مرکز فروش نایلون خیاری به صورت عمده است که می توانید که به صورت اینترنتی و حضوری خریداری نمایید، البته ساده ترین روش خرید پلاستیک فله ای به صورت آنلاین است که علاوه بر صرفه جویی در وقت و زمان، از مزایا و خدمات پس از فروش هم می توانید بهره ببرید. نایلون بسته بندی خیاری را می توانید باتو جه به نوع کارایی در ابعاد و طرح چاپی مد نظر خود از مجموعه کارا پلاست خریداری نمایید.

قیمت دقیق نایلون خیاری چقدر است؟

قیمت نایلون خیاری به ابعاد، ضخامت، نوع رولی یا کیلویی آن و مواردی مشابه بستگی دارد. شما می توانید از این نوع پلاستیک ها جهت محصولات خود برای حفظ کیفیتشان استفاده نمایید، جهت استعلام قیمت کیسه و سفارش چاپ بر نایلون خیاری با مجموعه ی کارا پلاست تماس گرفته و از طرح های از پیش ساخته شده استفاده نمایید و در زمینه ی تبلیغات محصولات، شرکت و برند خود بدرخشید. این مجموعه آماده ی ارائه ی خدمات چاپ بر انواع چاپ نایلون فروشگاهی، نایلون دسته موزی و.... با بالاترین کیفیت به قیمت مناسب به صورت عمده به سراسر کشور می باشد.

خرید نایلون خیاری از مجموعه کارا پلاست

جهت خرید نایلون خیاری جهت بسته بندی محصولات به صورت فله ای و سفارش چاپ بر نایلون خیاری به صورت عمده به قیمت تولیدی در تعداد بالا، با کارشناسان گروه چاپ کارا پلاست تماس حاصل نمایی.

آدرس سایت:

https://karaplast.ir/

شماره تماس:

09129179448

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد